Press "Enter" to skip to content

你需唔需要買延期年金扣稅? 買前先問自己4個問題

3月底就係財政年度完結,近期好多廣告、身邊的保險代理朋友,都叫大家買延期年金,話可以扣稅。但人人都叫買延期年金,唔通人人都啱買咩。說實在,近日我見有些人是不需要買的,卻走去買了。有些人有需要買,但就偏偏不買。所以今次特別做了這個特輯,講講延期年金買唔買得過,有關邊啲人需要買延期年金,只要大家買前先問自己4個問題,就知道是否有需要買。

影片重點:

雖然買延期年金有最高6萬元的扣稅上限,但留意這不是慳到的稅,而是扣稅額。想知道自己攞唔攞得盡呢6萬蚊扣稅額,就要先問下自己4個問題,睇下有冇需要買。

問題1: 你的人工是否夠高?

如果你是高薪一族,交17%的稅階,買延期年金可以當年立即慳1萬稅。有咩投資可以投資6萬蚊,即刻慳1萬先?仲未計你份年金本身的回報。所以高薪一族係沒理由唔買。但如果你本身只是交2%稅的人,只交幾百蚊稅,其實又冇乜需要買﹗如果大家連1蚊都唔想益個政府,咁其實可以諗諗買份細細地既年金,岩岩夠冚課稅金額就得啦。

問題2:你是否有足夠免稅額?

有啲人係好多免稅額,有齊哂阿爸阿媽及子女,曾有朋友試過有接近70萬免稅額,佢地月入唔多過5.5萬都唔洗交稅,咁佢地就無需買啦。但有些人像我一樣,只得一個單身基本人士免稅額,即係月入多過萬幾蚊就要開始畀稅,買一份年供6萬的年金,就等於有多半個個人免稅額,冇理由又唔買。

問題3: 未來五年是否收入穩定?

因為延期年金最少供五年,而且不能斷供,雖然個別保險公司有保費假期,但最多只得2年,如果斷供基本上是會蝕本。所以即將退休,或是不確定未來是否有足夠財力連繳五年保費,便要考慮清楚,或轉用可扣稅強積金供款(TVC),供款會更彈性。

問題4:你有沒有其他投資渠道?

坊間的延期年金大部分內部回報率在2%至4%左右,如果你自問識投資,每年能賺超過5%回報,其實有機會賺得比延期年金回報多,未必需要買延期年金。但如果你自問對投資沒有信心,買延期年金就像造一份每年有約3%回報的定期存款,而且一做便是15至20年,比起每年要到銀行續存定期存款,來得方便及划算。

影片中會有更詳細的分析及例子講解,有興趣可以觀看影片。

聲明:本文及影片僅分析誰人適合買延期年金,並不構成任何投資邀約。

Comments are closed.

Mission News Theme by Compete Themes.